10. jul. 2012

Update

Godmorgen:-)
Sikke et lortevejr idag! Eller... Det var det også igår. Men hvor er jeg bare træt af det! Jeg vil bare gerne have noget sol og varme ☼  
Desværre skal jeg heller ikke ud og rejse til udlandet, i år. Det er jeg ellers altid.. Men jeg skal dog i sommerhus, og til Grimmeste, som er en festival, med en masse venner og veninder. Det glæder jeg mig suuper meget til.
Er faktisk lige vågnet. Yep, meget sent. Men jeg elsker bare at sove.. He. Sidder bare og ser TV, og spiser vandmelon.. Saftig og sprød!
Senere tager jeg i IKEA, med min far, og kigger på møbler. Vi skal købe en seng og en masse lammeskind. De er så hyggelige. Jeg orker bare ikke lige at rejse mig fra sofaen :-( 

Håber i nyder ferien allesammen!
Knus Signe




Ingen kommentarer:

Send en kommentar