22. aug. 2012

En blogger med 10000 ting at sige, men ingen tid

Overskriften siger jo lidt sig selv og jeg tror ikke kun jeg taler for mig selv, Emma, men også for Signe.
Vi blogger ikke rigtig mere, for ikke at sige aldrig.
Jeg har sindsygt mange idéer, det er faktisk ikke det der er problemet, men alting kører bare så fucking hurtigt lige nu. Nyt tøj, nye venner, nye steder, ny klasse, nye muligheder, nye idéer, der er 10000 ting jeg gerne ville blogge om.
Jeg vil være en succes fuld blogger, men bliver det nok aldrig med min smuldrende tålmodighed.
Jeg vil gerne være sådan en der virkelig har lyst og overskud til at gribe mit spejlrefleks og være så sindsygt kreativ... og det er jeg da til tider også, hvis jeg lige orker.
Måske er løsningen bare at vi hver laver 1 indlæg om ugen, altså 2. Det vil egentlig også være bedre, eftersom indlæggene lige nu er ret nedern og dårlige, så vil vi i stedet lave et sindsygt godt indlæg, men kun 1.
Hvad vil i sige til det?

Knus Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar