19. jul. 2012

De sidste dage

Både igår og idag, var mig og min veninde, Malou, på café Rar Bar. En super lækker café. Den er dog lidt dyr. Men vi fik snakket en masse, og bare hygget. Vi besluttede, at nu var det altså tid, til at bestille billetterne, til Danmarks Grimeste festival. De er menlig meget snart udsolgt. Nu er det gjort, og jeg glæder mig vildt meget! Defor måtte jeg jo lige ud og købe lidt sommertøj. Jeg er faktisk super glad for det. Især skoene. Jeg ville gerne have haft dem i sorte, men de var desværre udsolgte... Jeg har lige fået en seddel, om at nogle har sendt en pakke til bloggen. Nu må jeg jo over og se hvad det er. Imorgen smutter jeg i sommerhus, på Fanø, med en veninde. Så bloggen bliver nok lidt stille, da både mig og Emma er ude at rejse. 

Håber i alle hygger jer!:-)

Knuuus Signe.




Bluse/H&M/ 70kr.
Solbriller/H&M/70kr
Sko/Deichmann/150









Jaaaaaa! Billetter! 

2 kommentarer: