20. jul. 2012

Lækre lakker fra SkinStyle

Så kom de lækre lakker endelig! Og hold da op, hvor er de fede! Udover at farverne bare er mega fede, er lakkerne uden parabener, toulene og formaldehyd og er ikke testet på dyr. 
Hvis i har lyst, så tag et smut forbi deres hjemmeside. De har en masse lækre ting. 
Så fik vi også lige to små søde sæber med. Lækkert!


Når, nu smutter jeg til Fanø, så i må få billederne af lakken på neglene, når jeg er kommet hjem.
I må alle hygge jer og nyde ferien!

Knus Signe






3 kommentarer:

  1. Hej, Fin blog du har dig. Jeg elsker headeren! Hvis du kan li min blog tænkte jeg på om vi skulle følges? :-)

    http://www.bloggingbymilla.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Sikke nogen fine sager :)
    - det er en super cool blog, er nu fast læser ;)

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak piger:-)
    Kigger da lige på jeres.
    Knus Signe :-)

    SvarSlet